Amine-berra Kizlar bugün adetimin 16. Günü rahim kalinligim 7.5mm olduğu için doktorum ilaçları artırdı ve normalde 14 Mart’ta transverim 19 marta ertelendi sizce rahim kalinligim pazartesi ye kadar 9 mm olur mu bide sabah akşam nar suyu içmeye başladım
Buzlubadem Amine-berra bende de aynı sorun olmuştu Dr estrofem e ilaveten tebokan fırt diye bir ilaç başlatmıştı. Bir de nar suyu gerçekten çok faydalı. Sabah 1 akşam 1 taze sıkılmış nar suyu içtim ben 5 günde 5cm kadar kalınlaşmıştı. İlaç Dr un bileceği iş ama bence kesinlikle nar suyunun faydası.
umutluannee Amine-berra canım narı cekırdekleruşe ye bnce benim doktorum oyle dmstı ertdı gunu kalınlsmıstı ıstedgın swvye glmştı hayırlı sı olsun
Canimbebegim06 Nar suyu fayda ediyor canım benimde 7 mm di ama erteleme yapmadı estrofem kullandım transferimde yapıldı bi problem olmadı şükür.
Amine-berra Canimbebegim06 doktorum pazartesi günü gel bidaha muane edeyim ddi istediğim kalınlıkta olursa c.tesi transfer yaparım ddi ve estrofemi 4e çıkarttı inşallah pazaresti günü istenilen kalınlaşma gelir nar suyu da iciyorum
motherofcats benim taze transfer oldu kendiliğinden kalınlaştı, herhalde iğnelerin etkisiyle. 11.8 idi transfer günü. normalde ilaçsız 5.6 6.4 civarı olurdu hep. yeterince kalınlaşmaz ise erteleyin bence, rahmin hazır olması çok önemli. 🙏🏻
Amine-berra motherofcats bnm diğer transferde 11 mm mis ozaman taze transfer olmuştu iğneler sayesinde öyle oldu ddu günde üç tane kullanıyordum estrofemi şimdi 4de çıkardı diğer aya kalcak diye endişelenoyorum
motherofcats Amine-berra hayırlısı inşallah kalınlaşır istenilen kalınlığa gelmezse bir dahakine farklı bir yol izleyebilir doktorunuz
Amine-berra Buzlubadem inşallah bendede fayda eder çok endişeleniyorum diğer aya kalacak diye bı yandan adet günüm yaklasiyo kalınlaştırma cumartesi 19, Mart’ta transfer edicek inşallah
Amine-berra motherofcats evet öyle dddu farklı ilaç vercem ddi ama inşallah diğer aya kalmaz bide korkuyorum adet günüme yaklasiyo
Amine-berra Canimbebegim06 Ankara’da görüyorum cnm geçen sene yaptırdım poztifit yanıt aldım ama dört aylıkken kaldı durdu bebeğimin şimdi de dondurulmuş embiriyo transferi olcam