selinbirincisezen Kızlar 14+2 de %95 kız demişti doktorum cumartesi de 15+6 oluyoruz yani 16.haftalık nerdeyse sizce cinsiyet tahmininde yanılma olabilir mi? Sağlıklı olması en büyük temennim ama insan merak ediyor 🙈
selinbirincisezen eftelya_ser bişeylere heves ediyorum böyle alsam mı almasam mı değişir mi değişmez mi ay 20.hafta da çok var dahaaa 😂😂
eftelya_ser selinbirincisezen ben ne yapayım benim doktorum 12 de bile tahminde bulunmadı 2 hafta sonra randevum var 16. Haftada söyliycem dedi ama 🤔