ezel90 0-1 0-3 ay şeklinde 4 tulum aldımm, 1 de yeni doğan takım var.. nisan 20de olacak doğum aldıklarımın hepsi uzun kollu daha ne almalıyım erkek bebeğim olacak daha almalımıyım yeni doğan sizce
Sinemmmmm58 ezel90 kucuk fazla almayin derim cunku cok cabuk buyuyorlar bence suan alacaksaniz 0 3 3 6 alin yada bekleyin kiyafetleri olmadikca alin biz oyle yapmistik
Ceylin680 ezel90 3 .6 ay arası yarım kol zibinda 5 adet alın mutlaka lazım olur.genelde 3 .6 ay alırsanız daha uzun süre giyer bebeğiniz
Melisagncm ezel90 benimde nisanin o haftalarında doğum inşallah ben altı takım yenidoğan beşli aldim uzun kollu bir tane de tulum yedi sekiz tanede kisakol uzunkol karışık zıbın aldım içine giymelik geri kalan 3-6 aldım büyük
RaYaRY Bende yenidoğan herkes alma çabuk büyüyor diyo ama yenidoğan zıbın 5 tane almak istiyorum 7 tanede 0-3 ay alicam
Burcusenkoc ezel90 0-3 ay uzun kollu takımlar aldım. 3-6 yazlık aldım 6-9 uzun kollu aldım 😊 yenidoğan atlet 2 tane aldım gerisini 3 ay aldım çok çabuk büyüdükleri için