Merhaba kafası karışık anneler☺️
Şeker yüklemesi konusunda her kafadan bir ses çıkıyor ne yazik ki.Bu konuda benimde kafamda soru işaretleri vardı ancak annem de ve anne tarafımda şekeri olanlar çok olduğu için yaptırmaya karar verdim ve Bugün şeker yüklemesi yaptırmak için hastaneye gittim.Tabi öncelikle bır eczaneden parmaktan açlık sekr ölçümü yaptırdım.Her ihtimale karşın çok yüksek bir seviyeyle karşılaşsaydim doktoruma bildirecektim ve o şekilde ilerleyecektir ancak çok şükür ki iyi çıktı. Hastaneye gittiğimde doktorun yönlendirmesiyle 2 tüp kan verdim aç karna.Sonrasında 75 ml bir gazoz içtim.Bildiginiz gazoz 😅 Hiçbir farkı yok.Hatta bildiğimiz gazozlar daha çok bayiyor bence.İctikten 1 saat sonra 11.00 da 2.kanı verdim.Bu süreçte hala birşey yiyip icmemistim.Ve 2. Kandan 1 saat sonra da 3.kani verdim(hala açtık oğlumla😬)
Sonrasında dilediginizce yemek yiyebilirsiniz çünkü bu açlık süresi muhtelen 15 saatlik bir süreç ve biz çok acikmistik 😅😅
Neyseki 3 kere kan verme sonunda sonuçlarınızı alıyorsunuz.Ve inanın korkulacak hicbisey yok.Kendi canınızı ve yavrunuzun canını riske atmaktansa bu tip tetkikleri yaptırmak daha faydalı diye düşünüyorum.Tabi bu sadece benim görüşüm,kendinsinin risk grubunda oldugunu düşünen bir anne adayı olarak🌺
Kısacası kafanız şeker yüklemesi konusunda karışıksa korkmayın.Erken tedbir olacak zaiyatlarin önüne geçmek için bir fırsattir güzel anneler 🥰