aslim_dede Yaptırmadım çok şükür herhangi bir sorun yaşamadım, açlık tokluk kan şekerini ölçüp birkaç gün doktoruma ilettim gerek görmedi, daha sonra şehir değiştirdiğim için farklı bir doktora gittim oda gerek görmedi, inankı yaptır diyen bir doktor olsaydıda yaptırmayı düşünmüyordum