HavvaNur42onrn Kızlar 13 haftalık hamileyim ilk gebeliğim karnım bı hareketli ve hep sol tarafıma toplanıyor bebek mı hareket ediyor anlamadım 😅
bluees1207 HavvaNur42onrn 13. Haftada hissetmek oldukça zordur ama o kadar belirgin hissediyorsanız bebektir heralde başka birşey olamaz 😊 ama 13 çok iddialı bir hafta maşallah
MerveeD HavvaNur42onrn 19+5 de hisseden ben ve sadece pıt pıt 🤗 toplanma desen 23 den sonra olmaya baslamıstı, kişiden kişiye bu durum değişir tabi
Papiiii HavvaNur42onrn hayir o gazz ksinlikle 13 haftada bebek hiss edilmez bende 13 haftakigimm ama bebek faha asagida senin onu hiss etmen icin bebeis yukari cikmali buysa 18 19 haftalari bulur o zaman kadarki hiss rtdiklerin gaz