umayben yani şöyle, kadın doğum doktorları kendi odalarındaki usg kayıtlarını bazen yapmıyorlar, mesela 15 hafta ile uyumlu gebelik vs yazıyorlar. Yada bu 32.hafta raporları olsun doğum sonu raporları olsun bazen usulsüzlükler olduğu için en çok dava açılan bölümlerden biri kadın doğum. Ama hastanenin radyollji bölümü bu anlamda sorgulanabilecek bir yer değil, çünkü gebe gelir gebe bakarlar, çocuk gelir çocuk bakarlar gördüklerini yazarlar ve sistwmde aynı kan sonucu gibi mr sonucu gibi usg sonucunuz olur ve buna resmi usg kayıt derler. Açıkçası hastanenin ve doktorun kendini güvene alma politikası gibi bişeydir