Ersibneh Benim gibi 29 haftalık olup bebeği masalllah çok hareketli olan var mo normal mi bu ilk gebeliğin de bu kadar hissetmemiştim tekmelerini bunda çok sert hissediyorum
Sevda5561ebrar Ersibneh ben ilk hamilegim ilk zmanlar hissetmesimtim ama şimdi biz 24+3 günlügüz daha maşallah hergun hissediyorum helleki babamiz gelince daha çok hisediyoruz❤🥰🙏