Gamzecem Kızlar tıp merkezinde bu sabah 10.38 de kan verdim ve bana 2 saat sonra sistemden bakın dediler ama ben tesadüf girdim sayfaya bakmak için ve açıklanmış saat 11.11 di yani çok kısa süre değil mi ? 2. 31 değer çıkarttılar
Gamzecem Merveonay canım bende 1 sene öncesine kadar hastanede çalışıyordum ne olursa olsun bekleme süresi vardır sonuç yanlış çıkabilir diye beklersin öyle sisteme girersin neyse pzrt istinye Liv de vericem bide
Gamzecem gozgozanne zaten 1.5 2 saattir olması gereken makinaya koyuluyor makine süresi 1 saattirdir zaten kolay kolay çıkmaz 20 dakikaya zaten aradım anlattım tepkimi özür dilediler tekrar çalışalım dediler istemedim birdaha tövbe gitmem oraya