Esosunannesi_ Merhaba ben de Tuzla devlete gidiyorum. Orda dogum yapanlar hakkında olumlu güzel şeyler duydum. İki kişilik odalar qma.ellerinden geldikçe tek kişi ağırlamaya çalışıyorlar diye niliyorum. Doktorum seray Kaya topdagi. Mayis nasipse dogum istanbulda olmayacağını Eşinin işinden dolayı oda şehir dışına yerleşme durumları olduğunu söyledi. Başka bir doktora yönlendireceğim söyledi. Qrastirdihim kadarıyla Mehmet met kırlangıç cok iyi diyorlar. Benim bildiklerim bunlar 😉