Ruhh tomurcukannesi bende aynı öyleyim cnm elbiseleri de hazır pembiş pembiş bi an önce olsun istiyorum. 😀😍
Ilkser EstAr10 Bende 33+5 benimde beklemicek gibi ilaç kullanıyorum gelmesin biraz daha diye bu ogluslar neden böyle yapıyor korkutuyor annelerini acaba 👶😇
EstAr10 Ilkser ben de erken doğmuşum 35 haftada oğlum da annesine çekti sanırım🙈 sağlıkları yerinde olsun da ne zaman isterse o zaman gelsin🙏
Samsunluanne Ruhh biz bugün 33 haftalık olduk ama usg de 34 çıkıyor bir hafta erken gözüküyor dogum birde sezeryan olacagını hesaba katarsam eylül annesi bile olabilmemden korkuyorum 😅