Perinatoloji uzmanına gittim . Eğer erken haftalardaysan düşük tehlikesi olduğu için ağızdan al dedi . İleriki haftalarda ise erken doğum riski olduğu için vajinal yoldan almamı söyledi . Durumuna göre alsan daha iyi olur . Sana da yardımı dokunur belki . ☺️