GunesliGunler_ Ryry cinsiyet nedir? Benim şu an en son kontrolüm de dönmüştü. Bakalım gittiğimizde neler yapıyor görcez tabii 15 ine kadar doğmazsa 😀 hareketleri çok aşağıda hissediyorum
pelince34 Ryry yok henüz birşey. Benim ağrı eşiğim yüksek. Hissetmeyebilirim olsada. Nst de sancı yok ama.
Ryry GunesliGunler_ 35+3 😳 Bende de karnım aşağı indi baya bide artık yürğyemez duruma geldim öyle bi ağrı oluyo ki belimde ilk gebeliğim ama sanki doğuma çok uzak değiliz gibi.. Erkek bu arada 🙄 İriliğiyle bu durumun ilgisi varmı bilemiyprum tabi