ElifSencan123 38 haftaligim bugun ki muayenemde doktor bebegin iyice aşagiya indigini söyledi. Sanki ara ara vajinama baski yapiyor hissediyorum. Ve önceden hic agrim sızım olmazken simdi ara ara karnımin alt tarafindan adet sancisi gibi agrilar girmeye basladi hafif hafif acaba doğumum yakin midir yaa🙄🙄
EsraKymen Aenin dediklerin bende 32.haftadan beri var şimdi 34+5 im doktor heran herşey olabilir dedi iki haftada ileriymiş🤪🤪
ElifSencan123 EsraKymen benim sadece kasılmalarım vardı ama bebek iyice asagiya inmis deyince bi ümit dogar diye ümitlendim
EsraKymen ElifSencan123 dün bende gittim kontrole şimdi de daha var dio bende heveslendim iki haftaya kadar doğuracam gün verir die😬😬vermedi haftaya yeniden çağırdı muayeneye ben bide nst de çok kasılıorum yahu nedense kalbim duracak gibi oluo🙈🙈😬