Cigdemmylmzz kuşbaşı eti düdüklüde kendi suyu çıkana kadar pişirdim suyu çıkınca 1 ketıl kaynar suyu döküp içine yarım saat pişirdim altını kapatıp süzdüm suyunu ama dökmedim tencere de zeytinyağında soğan kavurup içine 2 diş sarımsak 1 y.K salça 1 ufak doğranmış yeşil biber birde çarliston doğradım üstüne eti ve patatesi onun üstüne karabiber tuz etin suyunu döktüm üstüne çok güzel oluyor etli yemek 😀