Eda_46 Aha bugün mü yarın mi derrkeennn tam bir ay geçti ve adet oldum 😊😊ilk ay tutturacağız diye kaide yok nasip ne zaman ise o zaman DİOFOL kullanmanın şuan bir anlamı yok herhalde ????
Srdm Eda_46 kullanmaya devam et canım gebelik öncesi de tavaiye ediyor doktorlar gebeliğin sağlıklı oluşabilmesi için önemli