queenz Kızlar dün 5 arı soktu beni, doktora gittim alerjim yok dedi nefes darlıgı cekmedigim icin. Bugun kalktım soktugu yer baya bi kızarmış ve şişmiş. Beni daha önce hiç arı sokmamıştı ondan nasıl biley oldugunu bilmiorum böle kızarıp şişmesi normalmi? ve kac güne gecior?
burcuali38 queenz hamileyken benide sokmuştu ama 1 taneydi.Şişmesi ve kızarması normal birkaç güne aşırı derecede kaşınmaya başlayacak o zamanda iyileşiyor demektir.Alerjin yoksa korkma.Geçmiş olsun 😇
queenz burcuali38 tamam canim cok saol, peki krem felan kullandinmi hic? Kullansammi bebanthen kremi?
burcuali38 queenz valla ben herhangi birşey kullanmamıştım kendiliğinden geçmişti 😇 zaten 3-4 güne geçer merak etme
Civcivimm queenz herhangi bişey kullanmana gerek yok arının soktuğu yerlerde iğnesi kalmış mı kontrol edilmesi gerek yalnız bence yinede bi sağlık ocağına git istersen hamilesin herhangi bi sorun yaşama tekrar geçmiş olsun