miniktirtilim Cisem21 canim bende 7ye kadar bekledim garanti olsun diye tam 7+1 de duydum kalp atisini :)
smglplt1453571 10 haftalık olacağız hala kalp atışını duyamadim çünkü eşimin işinden dolayı bir türlü kontrole gidemedik 5 + 3 gittik hem kese hemde bebeği gördük inşaallah Rabbim nasip ederse haftaya randevu aldım kontrole gidecegim
biranneadayiyim smglplt1453571 canım hayırlı uğurlu olsun inşallah 🤲🥰 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🤲 5+3 de bebeği nasıl öyle erken gorebildin alttan mi bakıldı? Özele mi gidiyorsun
smglplt1453571 biranneadayiyim Amin cnm cümlemize nasip etsin özele gittim alttan bakmadı üsten baktı ama benim erken doğum riskim var 5.ayda doğum olabilir dedi bir tek onda endişe ediyorum tabi bunu Rabbim bilir
biranneadayiyim smglplt1453571 üstten nasıl öyle erken görüldü bebek sasirdim da ondan sordm canım :) maşallah 🧿🥰 sata göre 5+3 de gitmişsin ya hani ultrason ölçümlerin de sat ile yani 5+3 ile uyumlu muydu yoksa bir iki gün oynadı mı? Birde bebişin ölçüleri ultrason fotoğrafında yazıyor mu baş popo mesafesi (CRL) o haftada neydi? Kaç mm?
smglplt1453571 biranneadayiyim sat uygundu boş gebelik değil dedi doktor hatta 6 .haftada gel kalp atışını duyalım dedi bebeğin ölçülerini hatırlamıyorum cnm üstten derken de sadece karnımı açtım öyle baktı doktorun ultrason cihazi çok iyiydi