Anneler 3 ay 10 günlük kızım var 3900 gr 52 cm doğdu şuan 5.500 kilo 65 cm ama kilo alımı çok yavaş meme+mama gidiyoruz iştahsız da çok azla doyyo sma kullandık kabız yaptı aptamil kullanıyoruz 1 buçuk ay önce bütün değerlerine baktırdık herşeyi iyi şükür ama üzülüyorum ister istemez ayda 1 kilo bile almıyo ek gıdaya erken başlamak istiyorum önce bi doktora götürüp