edis22 benim ki henüz yeni atmaya başladı 21 deyken şuanda 22 deyim sadece pıt pıt kalp atışı gibi his var. Güçlü hissedemiyorum sizde ki nasıl bi his. Bide düz sırt üstü yatınca daha çok hissedersiniz deneyin sonra geri yana dönün arkadaşın doktoru oyle demiş hissetmeyince düz yat hissedince geri düzel için rahatlasın demiş