Bernalya Ben 14.haftadan buyana biooil ve mustela serum kullaniyorum 33.haftadayim suan catlagim yok.
Brlgry Bende 8 haftalıktan beri biooil ve lierac kullanıyorum 17. Haftamda kasık tarafım çatladı kiloda almadım yanı normal olarak kilo aldım ama malesef çatlama başlamış çok beyaz tenliyim etkisi var mı bilemiyorum ama benim annemde çatlamış genetikte varsa bence naparsan yap çatlıyor insan genede önlemini al tabi 🤗
ulker2017 Ben bio oil,weleda,zeytin yagi, hindistan cevizi yagi,bebek yagi,bebek kremi kullandim ama 37 haftamda çatlaklarim oldu bence cildin esnekliginden asli bi durum yani kullandigin yagin yada kremin ne olmasi o kadarda önemli digil🙄🤷♀️
Mgaktas Brlgry malesef belli oluyor hamilelikten once bi ara cok zayiftim brden kilo aldm ve bacaklarmda çatlak oluştu suan 14 haftam bitecek catlayan yerlerimn genisledigini hissediyorum simdidenn yag krem ne blursam sürüyorum cok olmasn dye😓
Funfun Bol su içmek de önemli bir etken diye düşünüyorum. Hücreleri besler, elastikiyetini arttırır derler hep?
AiA Ben 3. Aydan beri bio oile kullanıyorum . Hiç çatlak Yok . Ama sabah akşam kullanmalısınız . Bence mutlaka kişinin bünyesi ile alakalıdır ama bakım yaptıkça sorun olacağını sanmıyorum .