Kahveli https://ibb.co/hWdpCPC https://ibb.co/jbnf3dd Kizlar sizce var mi ? Bat bugün ve yarın Daha once hic bu kadar belli olmamıştı ikici çizgi ben biraz umitlendim ama net bisi de diyemiyorum kendime 🤔 Testi boyle olup gebe olduğunu öğrenenler var mi aramızda 😄
dezgi Kahveli silik bir çizgi var baya belli oluyor ama tekrarlamak yada kan vermek daha sağlıklı olur 🥰
Eldgrn Var gibi ama sen yine kan ver varsa düşük çıkar belki ama yükselmesini takip edersin en azından yada adetin geçmesini bekle 2 3 gün tekrar idrar testi yap olmadı netleşir zaten beta HCG yükseldikçe
Merveofs Ben 3-4 tane kaset yapmıştım hepsi böyle çok silikti sonra erken gebelik testi yaptım onda netleşti canım 😊
Kahveli ByzCn ben bazen 28 bazen 29 bazen 30 gün ölüyorum canim. Bugun 29. Gün yani henüz gecikme yok
ByzCn Kahveli Ozaman tekrar yapmakta fayda var çok yeni olabilir bu siliklik onun yüzünden. Allah’ım hayırlısı ile sevindirsin güzel haberlerle ☺️
ayshe54 Kahveli benim de böyleydi gittiğim kan verdiğim de 43 mü neydi 🥰 inşaAllah sizden de güzel haberler alırız 🤲🏻 https://ibb.co/D1xcK8d
Asivemavi Kahveli Benim bata 3 gün kala yaptığım test böyleydi adet 1 gün geçince tekrar yaptım test bildiğim ben burdayım anne diyordu ikinci çizgi kopkpyuydu. 8+3üz şuan sende bence hamilesin kan ver canım netleştir rabbim kimsenin kucagını boş bırakmasın 🤲🤲