Kızlar 37 haftalık gebeyim 18 imde sezaryanım var ama bebek doğum şeklini almış şuan. 3 adım atayım kasıklarım da Bi sancı aşağı vuruyor resmen şak diye çıkacakmış gibi ara ara sanckm da var yarım saatte bir gibi kasılmalarım baya çok. Ayakta durunca ayaklarıma sanki elektrik çarpıyor gibi Bi an uyuşuyor yere yığılmaktan korkuyorum. Sizce bekler mi 1 hafta daha kasılma var ama ağrı yok anlamadım bu işi neyin nazını yapıyor gelmiyor bilemedim🤭🤭