Gbulut Kızlar bebek arabası hangi modelleri tercih ediyorsunuz? Tecrübeli anneler? Travel model mi yoksa baston model mi alınmalı?
Derinsu2019 Gbulut travel çok şık çok hoşuma gidiyor benim, ama evim 3. kat ve asansör olmadığı için baston model chicco ohlala almıştık ilk çocuğumda 2019 da taş gibi araba, şimdi ikinciye hamileyim bunda da kullanırım hem çok hafif 3 kg ağırlığı var tam yatıyor ve katlanması da kolay. Ama evin asansörlğyse ve dışarı çıkarken sıkıntı olmaz diyosan travel olarak elele alroad modeli harika
Askiletotomsu Gbulut bebek arabası hemen şart mı Merak ediyorum Doğduktan sonra üç beş aylık olunca alsam mesela Ne bileyim Kanguru kullanırım yeterli sanki Bilgim yok bu konuda Bilenler aydınlatabilir mi
begonvilko Gbulut travel bebek için konforlu, baston anneler için. Biraz şartlara göre bence. Sürekli eve çıkar indir yapacaksanız ve asansörsüz evse mesela travel çok yorar insanı. Benim arabamın bagajında tutacağım mesela. Çocuğumu alıp çıkacağım eve. O yüzden travel aldım. Ağır mı evet ağır ama bebek için çok konforlu ve rahat. Ben de arabayi sadece bagajdan indir, bagaja geri koy yapacağım için ağırlığı önemli değil.
Leylasiva21 Gbulut kabin boy derim traveli kardeşim aldi pişman oldu. Abla baston aldi oda çok küçük geliyo. Ben kabin boy aldım kullanmadim ama ablam bana gelip kullandi çok begendi
Gbulut OzlmMmmm travel model bebek ağırlaştıkça kullanımı zorlaşıyormuş ve baston alıyormuş herkes.2 defa alım yapmaktansa baştan her işimizi görebilecek bir model varmı acaba
Jan91 Gbulut anex air z, biraz pahali belki kimine göre ama dogumdan 4 yaşına kadar ve hafif sadece 6kg, kabin boy
Gbulut Derinsu2019 benimde 3.kat ve asansör yok , ama gerçekten travel modellerede insan heves ediyor :)
Gbulut Derinsu2019 ohlala ya baktımda şimdi, onu alıncada ayrıyeten oto koltuğu+pusette almak gerekiyor. Kafalar çok karışık :))
MerveeD Derinsu2019 ayy dün bende aynı sorunu yazdım evım 3. Kat ve asansörsüz nasıl bir araba almam lazım dıye yazmıstım markası nedir link varsa atabılırmısınız ne yazsam bulabılıtım trendyola
Derinsu2019 Gbulut evet benim de içimde kaldı😄ama aldığım arabayla bi elimde çocuk bi elimde araba çıkıyorum eve sırtımda da çanta😄seyit onbaşı mısın be kızım😂😂
Derinsu2019 Gbulut e bebekten normal bi puset almıştım arabayı tam yatar yaptığım zaman içine oturtuyorum travel görüntüsü veriyodu😄 oto koltuğu almadım
Derinsu2019 Gbulut aynen aynen çok hafif bi mağazada felan denk gelirsen bak bence sürüşü de iyi sadece tek eksisi tekerleri küçük bozuk yollarda bişey olur diye korkuyorum ama 2019 dan beri de kullanıyorum şimdilik maşallah diyim
Gbulut Derinsu2019 e tabi 3 yıl geçince :) birde ilk aylar bebek iki büklüm oluyor ya çok minik olduğu için traveller tam ideal gibi ama 1 yaş sonrası için kimse memnun değil sanırım
EsengulC Askiletotomsu kanguru kullanımı için 4 ay sonrası daha uygun bazı ergonomik modellerin yenidoğan modelleri var ama bence işk aylar daha çok lazım çünkü doğum sonrası beneği raşımak biraz zor oluyor ağrı sızı yorgunluk derken bebek arabasını itmek çok daha kolay sağlık ocağına hastaneye çağırılıyosun ilk hafta sıkça kucağında bebek sırtındaçanta ellerin hep dolu zor oluyor bebeği pusete koyuyosn çantasını da at alta sepete rahat rahat git arabanız varsa da puseti bağlıyosunuz zaten şart
Askiletotomsu MerveeD puset çok ağır geliyor bana ya 😔bebeği ona katlar Uff 😔😔herşeye de bir kulp buluyorum
Gbulut Askiletotomsu ilk aylarda pusetsiz zor gibi ya, ilk 2-3 ay için yatay port bebe almayı düşünüyorum iki büklüm olmaması için