Nermin_nur1 Hilalkl yok kUzum bebek etkilenmiyor diye biliyorum , ben atlattıktan sonra doktora gittim sordum zararı olmuyor bebeğe dedi doktor
Hilalkl Nermin_nur1 insallah canım burda gebe olup hayatını kaybeden arkadaslar oldu bi ablamız halen kötü etkileniyor insan
Tugce2827 Hilalkl kesinlikle doktora git kan değerlerine ve bebeğin kalp atışlarına bakıyorlar bana hatta her gebe için yatış tavsiye ediyoruz dedi ben istemedim evde daha iyi geçireceğimi söyledim. Kan değerlerine bakılsın kalp atışlarında varsa hiç birşey olmaz evde bol bol nane limon içip terletmiştim ben kendimi ağrım çoktu ama parol kullanmak istemedim çok dinlen birde su tüket eğer öksürük özür dileyerek yazıyorum balgamlı ise onu dışarı atmaya bak yeterli tereyağ pekmez aç karnına öksürük çıkartıyor. C vitamini bol su ve dinlenmek kalbini kötüye yorma herşey güzel olacak 🤗 bebişi düşün ve mutlu ol
Neva09 Hilalkl atlattım şükür bebeğe zararı olmadı inşallah ama ama doktorum takviye başladı bir de 36. Haftaya kadar kan sulandırıcı devam edeceğim. Dikkat edin kendinize
Tugce2827 aymus benim tat ve koku kaybım oldu 4,5 gün sürdü çok kötü birşey doktor 6 aya kadar süren de var dedi çok şükür 4,5 güne geçer benim hiç birşey yok birşeyler yiyorsun ama ne yediğinin farkında bile değilsin Rabbim kimseye vermesin 😔
aymus Tugce2827 evet ya ilk başta gripken de hani pek tat almazsınya onun gibi diye düşündüm ama bu çok farklı ve üzücü bi duygu 😔
Tugce2827 aymus hatta benim ateşim düştü ağrılarım azaldı 3 gün geçtikten sonra tat koku kaybı oldu o zaman test verdim pozitif çıktı. Tat koku çok kötü bir durumdu 😔