39+3 haftalığız bizde beklemedeyiz ama ne sancı ne ağrı ne nişan hiç bişey yok göbeğim olmasa hamile olduğumdan şüphe edicem😃 Haftalardır baş aşağı pozisyonda Sabırsızlıkla bekliyoruz ama bizim kızın niyeti yok pazartesi kontrolum var gelmesse o güne kadar alttan ilaç verip açılma sağlayacağını söyledi doktorum ilk doğumum olduğu için normal olmasını bekliyoruz ama bakalım nasip artık Rabbim hepimize sağlıklı doğumlar nasip etsin sağ salim kucağımıza alalım yavrularımızı 🤲🏻🤲🏻