Merveiz Kızlar gebelik şekeri olanlar kahvaltı da ne yiyorsunuz hep aynı şeyleri yemekten çok sıkıldım şeker çıkmadan öncede zeytin peynir yumurta tarzında besleniyordum hep kahvaltılar da patates vazgeçilmezimdi arada yiyordum şimdi onu da yiyemiyorum siz neler yapıyorsunuz değişik şeyler var mı beslenmeniz de
Nazlimom Merveiz yumurta peynir zeytin yeşillik yiyorum bazen değişiklik olsn diye omlet, tost yapiyorum 😅
ikizleribeklerken Merveiz bende de gebelik şekeri çıktı bir gün normal yazdığınız gibi kahvaltı yapıyorum bir gün kendime yulaf tost yapıyorum. Normal paket yulaf aldım robottan çekip un haline getirdim. Yulaf unu,yoğurt,yumurta hepsini katı kıvamlı şekilde karıştırıp tost makinesinde pişiriyorum bazen arasına peynir koyuyorum bazen sadece pişirip ekmek yerine onu tüketiyorum içine sevdiğiniz baharatları da koyabilirsiniz ben tadını sevdim Mısır gevreği gibi tadı var yulafın bebeklere kilo aldırdığını okumuştum bir yandan da onu düşünerek tüketiyorum int çeşitli tarifler var bakabilirsiniz
Funday35 Merveiz Yumurta , kaşar peyniri , domates , 1 dilim kepekli ekmek ve şekersiz çay 🙄 benim üst sınırda olduğu için dikkat ediyorum 😒 Ben en çok tatlı yemeyi özledim hamilelik öncesi de çok seviyordum bu beni biraz zorluyor açıkçası 🥺
Zeynepppdyg Merveiz 🥲🥲hep aynı domates salata peynir zeytinn kaşar yumurta ekmek.Doktorum halk ekmeğim organik tam buğday ekmeğini öneriyor hiç lezzetli değil boyutda küçük 2 dilim diyor ama doymuyorum 3 dilim yiyorum ama onda bile hemen şekerm yükseliyor🥲Lorlu dereotlu yumurta favorim hem tok tutuyor hemde onu yaptığmda ekmeği daha az yiyorum
Merveiz ikizleribeklerken teşekkür ederim deneyeceğim internette bulamamıştım.bir daha bakinayim sabahları kahvaltı yapmak istemiyorum hep aynı şeyler olduğundan değişik birşeyler istiyor canim
ikizleribeklerken Merveiz bende genel de kepekli ekmek tüketiyorum ama her gün olunca insanın canı istemiyor bu sayfada güzel tarifler var ben şekere göre uyanı yapıyorum bakabilirsiniz https://instagram.com/sagliklibeslenmeklazim?utm_medium=copy_link sagliklibeslenmeklazim
Villanelle Hep aynı yiyorum, az kaldı dayanmam lazım diye kendimi motive etmeye çalışıyorum. 2 çeri domates, salatalık, tuzsuz lor peyniri ve 2 haşlanmış yumurta yiyorum sadece. Ekmek vs de yok
Merveiz Funday35 yasak olunca insanın canı daha çok istiyor şekerim yüksek çıktığından beri canım daha çok tatlı çeker oldu benimde
Funday35 Merveiz Benimde öyle Allah yardımcımız olsun canım ya benim bebeğimin plasentasında birde kireçlenmesi olduğunu öğrendim doktor kesinlikle şekeri yasakladı yememek değilde bebeğime birşey olucak mı diye sürekli endişeliyim 😔