arkadaşlar konu ciddi kafam çok karışık benim ilk hamilelik sezeryan 8 buçuk yıl geçti şimdi ikinciye hamileyim 18 haftalıgım normal istiyorum ama doktorlar normal olmaz ilki sezeryan olduğundan ama ama sezeryan olupda normal doğum yapanlar varmış gerçekten bunu yaşayan varmi benim için önemli çok önemli bazen doktorların söylediklerinden yanıla biliyorlar……