izobellaaa-_- 9 haftalık hamileyim aşırı yemek yiyesim geliyor herşeyden,tiksindiğim birşey yok tam tersi tuZlu ekşi tatlı canım çekiyor arkadaşlar çocuk ile alakalı mı yani ona yarıyor mudur çocuk kilolu doğar mı böyle giderse karnım kocaman şimdiden 😂
Cigdemmylmzz izobellaaa-_- yok kız birşey yaramıyor onlara 😂 12.haftama kasa r 4 kilo aldım doktor çok fazla dedi zaten bebek senden daha almıyor çok falan dedi 25 haftalık oldum 10 kilo aldım başedemiyorum saldım 😂😂 oğlan benimkii
Nurakin077 izobellaaa-_- ahahah canım valla bence öyleydim şuan 29+2 yiz yani 5+5 kem öğrendim 12 haftalıkkem 3 kg almıştım bile şuan da 17 kg ile davam ediyorum 🥲🤤
smglplt1453571 9+4 haftalık hamileyimkarnim şimdiden çıkmaya başladı bile ileride nasıl olur bilmiyorum 45 kilo ile hamile kaldım 3 kilo almışım ilerde vay benim halime😂
izobellaaa-_- smglplt1453571 65 ile hamile kaldım 70 kiloyum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Ama boy da var benim 172 herhal de babayiğit bir anne olacağım hhahhahah
Cigdemmylmzz izobellaaa-_- valla dikkat edebiliyorsan et canım ben sigarayı bıraktım iştahım arttı yalan değil yedim durdum😂
Mimii94 Çocuğa yaramaz özellikle ilk üç ay boşa yemeyin😄 sadece sağlıklı besinlere önem verin, doktor bana fazla kilo almana gerek yok dedi ayda bir kilo gibi toplam 10kiloyla kapatalım dedi. Nasıl olacaksa ben deli gibi yiyorum😂 58kiloyla başladım
Tubmavi izobellaaa-_- bu şekilde yemelerin çocuğun kilosuyla alakası yok kendi kilonla alakası var. Çocuğun kilo alması vitaminlerle alakalı bence ve kendimiz dinamiğiyle alakalı çünkü çok yiyip minyon bebek doğuran da az yiyip iri bebek doğuran da var
izobellaaa-_- Tubmavi hiç kilo almazdım gece yer uyurdum hamile olduğumu öğrendiğimden bu yana çok yiyorum
Hilalkhrmn417 izobellaaa-_- kontrollü yemeye çalışın derim.. sonradan önüne gecemeyeceginiz kilolar alırsınız vermesi de zor oluyor sonra 😊 Ben 35 haftaki bitirmek üzereyim 7 kilo aldım 😊
minikpandammmm izobellaaa-_- ben de ayni böyle en baştan beri her şeyi çok yiyordum sürekli ac her an yemek düşünüyodm ama bu haftalarda bebeğe hiç bir etkisi olmadı canım . 20. Haftadan sonra bebek için yersin . 😄😄😄
Tubmavi izobellaaa-_- ben de hep çok yedim bulantım da olmadı iştahım çok açık 5 aya kadar hiç almadım 5. Ay birden aldım 3-4 kilo şimdi hızlanıyor galiba
OzgeeKara izobellaaa-_- vallahi ben 2. de daha temkinli yiyorum 😄😄 61 le hamile kaldım 84 le doğuma girdim 1.5 senede 67 ye düşene kadar ne çektim ben bilirim 😅😅 67 yle 2.ye hamile kaldım ilk 3 ay hiç almadım şimdi kaç oldum bilmiyorum 6-7 kilo almışımdır 28.haftadayım😊