leman1427 Merhaba . Ben ikili test yaptırdım. Sonuc yüksek risk çıkdı. Trisomy 1:118. Bununla alakadar nifty test yaptırdım sonuç bekliyorum. Buradakı anneıerde benim durumda olup da nifty testi temiz çıkan oldumu hiç?
Seyda95 leman1427 benim de ikili taramam yüksek riskliydi nifty yaptırdım temiz çıktı çok şükür endişelenme dua et zaten 2 li taramaların yüzde 90 ı hep böyle saçma sapan oranlar verip korkutuyo insanı ben ikinci gebeliğimde asla yaptırmayacağım 2 li tarama