Asiper 39+3 haftalık hamileyim.sabah biraz kan lekesi geldi bi kaç kez.doktora gittim o da kanama olduğunu söyledi.ama sancı ve açılma olmadı.beni birkaç saat bekletti.kanama devam etti ama sancı gelmedi eve döndüm.sancın olursa gel dedi.böyle bir durumla karşılaşan var mı?doğum ne zaman olur sizce
AyeHakanKrk Asiper merhaba kanama rengi nasıldı kırmızı mı? Benim de dün sümüksü kahverengi akıntı gibi nişan geldi 39+6 m bende bu arada
Hndgkce Asiper benim de geldi gece ama ben daha yeniyim 11+2 haftalığım normal mi bilemedim yerleşme kanaması diyorlar sizde olmuşmuydu ilk zamanlarda?
mLcLk Hndgkce kanamanın sebebini doktor tespit edebilir ancak. Yerleşme kanaması olabilir de olmayabilir de. Her kanama risktir!! Zaman kaybetmeden doktora gitmelisiniz, geçmiş olsun.
deniz2019 Hndgkce merhaba senin doktra gitmen gerek çok hızlı bir sekilde bu haftalarda kanama normal değil Bn çok daha yoğununu yasadm iğne yapıyorlar bebeğin tutunması için Beklemeden git derim
pilla Hndgkce bence de acile gidip bir kadin doguma gozuk kesinlikle sabahi bekleme. Ya serum takiyorlar ya da igne yaparlar. Baska bir durum varsa da sana zarar vermeden onlem alirsiniz.
Hndgkce mLcLk eşim şuan işte gidemiyorum tek başınayım ama daha fazla devam ederse sabahı beklemeden gidicem 🙏
mLcLk Sulemrahkuzey hanımefendi benim cevap verdiğim bayan 11+2 haftalık hamileyim yazmış dikkat ederseniz, nişan olması pek mümkün olmasa gerek.
mLcLk Sulemrahkuzey Hndgkce Bizler daha doğum aşamasına gelmedik nişan bize epey uzak😝 hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏼
Hndgkce mLcLk yok gitmedim doktorumu aradım onunla konuştuk %90 birşey olduğunu sanmıyorum dedi ilişkiye girdiyseniz yakın zamanda ondan da olabilir dedi bugün izinliyim yarın gel dedi bakalım 🤔