Balbel devlette ki kadın doğumcular yazmıyor ben 3 farklı devlet doktoruna gittim rapor çıkaramam dedi. En son kalp damar bölümünde şansımı deniyim dedim, genetik ve pıhtılaşma sonuçlarımı da yanımda götürdüm. Kalp damar bölümü raporu çıkardı. Bana kalırsa hiç kadın doğumla uğraşma direk kalp damara git.