Merhabalar bu genlerinde mutasyona sahip, sadece coraspin vb hap kullanan ve (kan sulandırıcı iğneye gerek kalmadan) hamileliği sağlıkla ilerleyen anne adayları var mı?
Perinatolog olan doktorum coraspin yeterli iğneye gerek yok ama için rahat etsin diye şimdilik kullan dedi. Ben çok kararsızım gereksiz görülüyorsa neden kullanayım diyorum yine de içimde bir şüphe oluyor😕