papatya981 36+6 olduk 37 diyelim bugün randevum var☺️ nst ye girecem ilk defa sizce alttanda muayene eder mi biran önce baksın istiyorum çünkü 22 gün kaldı çok merak ediyorum normal doğurabilirmiyim yoksa sezeryan mi diyecek
Ssultannnnn papatya981 38.haftada bakiyolar diye biliyorum daha once dogum yaptigim icin bana bakmadi ve bakmicagini soyledi suan 34+2 haftadayim nst ye bu hafta basladim her hafta nst icin gelmemi 2 haftada bir de normal muayne ultrason kontrolu olacagini soyledi doktorum.
Tugceelanaz Nst için niye bu haftaya kadar beklendi? 32 den sonra nst bakıkıyor diye biliyorum Her 2 hafta da bir çağrıyorlar normalde :) Devlet hastanesine gidiyorsanız altan muayne etmiyorlar , özele gidiyorsanız bakarlar 🌸 sağlıkla gelsin inşallah
papatya981 Tugceelanaz devlet hastanesiine gidiyorm ve doktorum çok şükür coook iyi çok memnunum arkadaşımda aynı doktora gidiyor ona 34 te nst ye bakmaya başladı çünkü kasılması ve sancisi oluyordu bende çok şükür yoktu 34 te de cati muayenesi yaptı çatin çok dar dedi,sezeryanla geçen hafta doğurdu arkadaşım banada güzel gidiyoruz haftaya gel nst ye geçirelim seni de dedi ve 37 38 gibi alttan bakarız duruma göre dedi
Tugceelanaz Merveomer34 Devlet hastanesinde 32/34 den sonra başlıyorlar nst çekmeye Şaşırdım şimdi . Demekki her yer farklı
papatya981 Merveomer34 bnm sancım vs hiç birşeyim yoktu geçen ayda sordum 10gun sonra gel dedi artık 10gunde bir gidiyorum nst ye geçirelim seni dedi 37 38 gibi de doğum sekline karar veririz dedi bende hafif kasilmam olsun hemen korkuyorum dogurcam mi diye😄ilk hamileligim
papatya981 Tugceelanaz arkasımda 34 te başladılar hafif kasilmasi vardı bende yoktu çok şükür bu ay basladi