Hndgkce Cevız kadar kok zencefılı rendeleyıi suyunu bir bardaga sıkıyosun, ıcıne bır tatlı kaşığı bal ve yarım lımon suyu sıkıp sıcak suda demlenmesını bekleyıp ılık sekılde gunde bır bardak ıcebılırsın canım. bendede 2aydır oksuruk ve grıp var ılac kullanmadan bu sekılde rahatlıyorum cok ıyı gelıyor