Esragk1 Yazıp doğuma gidenleri görünce açmak istedim dua edin sizce bekleyim mi suni sanci kaçıncı haftada alınır nişanım geçen hafta geldi ama sancı açıklık yok arada kasılma olup hemen gecıyor
Aycan051415 Esragk1 açılma 0sa dur durabilirim kadar 0 açılmaya suni baya zorluyomus günümüz aynı ben öyle yapmayı düşünüyorum yani hatta eğer acil hiç olmazsa ikinci dogumum olmasına rağmen sezeryan istiycem boşuna acı çekmek istemiyorum