nurky0 Arkadaşlar hamileliğim ilk başında gitmiştim sağlık ocağına. 4 aylık olduğunda gel dediler randevu verdiler haftaya gideceğim. Neleri kontrol ediyorlar kan falan alıyorlar mı?
dilara0605 nurky0 aç git kan tam kan tahlili idrar tahlili felan yapacaklar canım beni aç çağırdılar o yüzden bebeğin kalbini dinlerler cihazları varsa tansiyon bakarlar kilo bakarlar kullandığın ilaçları sorarlar birde
Ipekcntrk nurky0 ben özele gittiğim için sağlık ocağını arayıp sadece genel bilgi verıyorum kilodur tansiyondur vs . Zaten onlar yaptığım seylerı e nabızdan görüp beni arıyorlar gelmene gerek yok arasalm yeter dediler