cangirll Hayır kesinlikle kötü hissetmesin. Bende aynı durumdayım kendi evimden tiksindim kokuyor sanki, özellikle 2 aydır mutfağın kapısının önünden bile geçemiyorum. Eşime gelir gelmez duşa gir ya da kolonya sür falan diyorum. Cünkü koku hassasiyetini
Zirvede yaşıyoruz. Hele o salça yağ kokusu duydugum an kusuyorum türk kahvesi kokusu midemi cok bulantırıyor. Eşime de şakayla karısık sen beni boşamadıysan daha boşamazsın ya falan diyorum kokuyosun falan diyorum sonra kırılır diye anlatıyorum hassasım biliyosun dimi diye.. yani
Cok normal 3 ay bitince bu hassasiyet geçecekmiş inşallah geçer. Çok normalsin yani, yattıgım yerden kalkamıyorum evimi bile bok götürüyor ama elimden gelse tabi yaparım ama malesef :)