Eldgrn Ezo25 https://imgyukle.com/i/Egf8vQ bak benim böyle çıktı 3 gün önce 1cisi 4 gün önce yaptığım onu saymiyorum kan verdim 3.25 çıktı
Eldgrn Eldgrn birde beyaz akıntım var akıntıyı adet olmuşum sanki gibi hissediyorum stres altındayım çok fena valla
Eldgrn Ezo25 valla hem varmis gibi hissediyorum hem yokmuş gibi ben bile emin değilim ama sen yap bakalım bekliyoruz burda heyecandan
Eldgrn Ezo25 hep öyle deniyo kafama takmicam ama bu zamanlar gelince insanın aklı ucuyo düşünmekten 😂
Eldgrn Ezo25 olsun inşallah en kısa zaman da müjdeli haberi alırsın testi yap bakalım şimdi yapabiliyorssna haber et