elizsmama Kızlar bugün 39 oldum Hayırlısıyla sağlıkla bebişim doğsun istiyorum artık bakalım ne zaman gelicek. Sizlerde durum ne ? normal mi sezeryan mi kaç haftadasınız ? ❤️
Aycan051415 elizsmama şuan normal gözüküyor 39.1im ama ne gelecek ne gideeen ne bi gelme belirtisi ne bi heves hiç bisi yok hiç gelesi yok yavrumun