Merhaba, doktorum previt positive adlı multivitamin, d vit , akşam için demir hapı ve omega takviyesi verdi.
Diğerlerinde sıkıntı yok fakat previti her aldığımda midem kötüleşiyor.Çoğunlukla aniden kusma hissi geliyor ağrıtıyor midemi.Kahvaltıdan1 saat sonra alınca bazen idare edebiliyorum ama bu ara öyle de kusuyorum.
Daha önce çinko içtiğimde yaşamıştım bunu çok şiddetli mide ağrısı olarak.Bu yüzden çinko içeriğinden(15 mg) dolayı diye düşünüyorum.
Doktoruma söyledim ,Elenatal 2 dene dedi previt bitsin öyle alayım diyordum ama onda da çinko var.
Bu multivitaminler şart mı? Yani faydası elbet var ,ama zorlayarak da zarar mı veriyorum diye düşünüyorum vücudum istemiyor sanki.Faranjit oldum kusmaktan boğazım tahriş.