Merhaba biricik anneler,bizim oğluş nasipse Haziranda doğacak ama malum fiyatlardan dolayı şimdiden arabayı almak istiyoruz herkesin ihtiyacı ve imkanı farklı onun farkındayım ama kullanış,rahatlık uzun süre kullanım açısından travel sistem arabayı mı yoksa baston arabayı mı önerirsiniz?(Baston araba hakkında pek bir bilgim yok pusetiyle birlikte satılanlar var mı,ayrıca oto koltuğu gibi de kullanılabiliyor mu bu türler yoksa baston arabayı ayrı oto koltuğunu ayrı almamız mı sağlıklı olur ?)Biraz uzun oldu kusura bakmayın şimdiden teşekkür ederiimm🙃