Nur92 Benim ilk doğumum sezaryen, çok anlattım bu tip başlıklarda. Annemler normal doğum bildikleri için sütün geliyordur, aç bebek ağlar diye diye beni engellediler. Hastanem de ilgisizdi bu konuda. 5. Günün sonunda, yaz bebeğiydi bir de, sarılıktan bir gece yattık, açlıktan bebğim uyanmıyordu. Çocuk doktoru sütün tam gelmemiş neden mamayla takviye yapmadın dedi. O kadar üzüldüm ki, sıcaktı bir de olduğumuz yer, Akdenizde. 2 kat etkilendi. 6 yıl önce yaşadıklarım bunlar. Şimdi geriye dönüp ilk video ve fotoğraflarına bakamıyorum, açlıktan uyuyormuş meğerse.
Şimdi 3 hafta sonra doğumum, sezaryen yine,hastane çantamın başköşesine mamayı koydum. Emzirip hemen takviye yapacağım. Normal doğumlarda da eskilerde olduğu gibi hemen bol bol süt gelmiyor, arkadaşlarımda da gördüm bunu. Beslenemiyoruz biz adam gibi. Yani ben ilk doğumumda yaşadıklarımdan bunları çıkardım. Çevremde de mutlaka söylüyorum, özellikle yaz bebeklerine.