Aydogdu2 Gizemyakar 25+5 de 5 cm açılmaya olmuştum ilk gebeligim de 30+1de doğdu ama suyum geldiği için doğum oldu kızım 3.5 yaşında şuan
Zeyyneppp Gizemyakar Merhabalar ben 25 .haftada serklaj oldum 19 mm Ve hunileşme vardı şimdilik yatak istirahati verdi doktorum. 27. Haftaya geldik şuan sabırla günlerin geçmesini bekliyoruz 🙏
Civcivinannesiii Gizemyakar dikislik degil korkmayım fitil verir dr niz. Benim ölcumde 3.5 ama doktorum 2.5 altı sıkıntı dedi progestan fitil kullaniyorum cok sükur bi sıkıntımiz, yok Ama agır kaldırmayın kendinizi yormamaya özen gösterin
Gizemyakar Gizem--16 bana da progestan verdi cumartesi günü kontrole gidicem eğer düzelmemişse serklaj dedi
Gizem--16 Gizemyakar progestan harici adalat diye bir ilaç verdi benimde ctesi kontrol sonrası Allah kerim
Gizemyakar Civcivinannesiii benim öncesinde de düşük tehlikem vardı heo fitil olarak kullandım, dün ağızdan almamı söyledi. Rahim kısalığım gittikçe düşüyor geçen ay 43 mmdi. Sanırım o yüzden önlem almak istedi
Civcivinannesiii Gizem--16 yok hic yatmadım sadece ev işi yapmadım agır kaldirmadım kendimi yormadım. Doktorum bunlara dikkat ettigin surece bi sorun yok demisti dedigi gibide oldu cok sukur. Darısı dogumun başına insallah🥰
Gizem--16 Civcivinannesiii sevindim canım inşallah hayırlısı olsun kucağına alırsın bende sürekli evdeyim öyle dışarıya çıkıp gezme huyum yoktur korkuyorum zaten bişey olur diye ağır bişey yapmıyorum yemek yapıyorum sadece o kadar ☺️
Civcivinannesiii Gizem--16 amin cnm insallah cumlemiz saglikla.kavusalim. Ben de oyle hic disari cikmiyorum evde takıliyorum öyle sadece yemek işi bende😊