Hamilelikten önce ideal kilo aralığında olanlar 8 ile 12 kilo almalı diyorlar. Şişman olanlar daha az almalı diyorlar. Ama ille de 12 kilo alçam diye abartmaya gerek yok, ne alırsan işte. Ben 33+1 ikiz gebeyim. Henüz 5 kilo aldım ki bebekler zaten toplamda 4 kilo falan