Kbr01- SAT a göre 8 haftalık ultrasona göre 6 haftalık hamileyim şuan vajinamda aşırı derece batma oldu tuhaf bi şekilde böyşemplan var mı
Hbeyzab1 Kbr01- benimde öyle 5+2 benim daha ağrıyor sızlıyor batıyor ama okuduğum ve dinlediğim kadarıyla rahim genişlediği içinmiş kötü yorum pek yok