Fatmanur40 Merhaba kızlar dün muayenede 19+2 haftalık bebişimin kilosunu öğrendik 276gram 😍 Sizlerin kilosu nasil
Esrakml Fatmanur40 20+6 da 380 gram demişti şuan 21+4 ne kadar olmuştur bilmiyorum 🥰🥰🤷♀️🤷♀️Sağlıcakla kucağına almak nasip olsun inşallah 🥰
Pyrz_07 Fatmanur40 bende burda durup okuyayım 19 haftalığım cumartesi randevum var daha hiç söylemedi doktorum kaç gram olduğunu cumartesi öğrenicem bende