Ben de 9. Haftadayim işkence gibi geçiyor günlerim her dakika bulanıyor. Sabah bir kac posta kusuyorum sonra zofer içiyorum. Tost meyvesuyu yiyorum sonra bulantı devam ediyor.. surekli bulanıyor. Başka bişey yiyemiyorum biraz çorba belki.. saat 3 ten sonra tekrar başlıyor kusmalar saat 8 e kadar kusuyorum sonra tekrar bı zofer içip 8 de yatıyorum
En azından gece bulanmiyo. Bazen uyanıp oguruyorum ama bişey olmadığı için bişey çıkmıyor . Evde etkisiz elemanım resmen. TV ye bakiyorum sadece . Aktivite olarak. Rabbimden sabır diliyorum . Gerçekten başka çare yok çünkü . En etkili ilaci içiyorum çünkü . Ama yine de kusuyorum. Bu da bizim imtihanimiz