Kizlar bebeklerinize neler giydiriyorsunuz acaba evde ve disarda?
Ben evde uzun kollu zibin, esofman takimi, corap ve bazen kilotlu corap giydiriyorum. Oglum üc aylik bu arada.
Disardaysa patikli sapkali astronot tulumu vardi üzerine onu giydirip battaniye örtüyordum. Ama tulumumuz kücük gelmeye basliyor. E artik ilk baharda geliyor, bir astronot tulum daha almayayim diyorum. Normal mont siparis ettim ama eminde olamadim mont Kahverengi, altina giydigi kiyafet alakasiz bi renk olursa napiyoruz? 🤣🤣 Tulummu alsam ne yapsam önerilerinizi bekliyorumm