22_FN Merhaba arkadaşlar çatlatma iğnesinin 12 günü silik çizgi çıkıyo hala 1 dakika içinde normalmi https://imgyukle.com/i/Esg3w6
Asyarslan60 22_FN iğne etkisi de kalmış olabilir bilemiyorum canım inşallah pozitiftir , 14 gün tekrarlayabilirsin 🌸
mrvsrcn Benim bugun 15. Günüm. 11.gun test yaptım negatifti 13gun sonradan beliren bi silik çizgim vardı kuruma çizgisi de olabilir bugun yeniledim yine yok ama adette olmadim bekliyorum